Austin is getting blown up

AladainAF

Hard truths cut both ways
<Donor All-Stars>
7,001
20,372
24d 5h 21m
Well, a 6th package has just blown up. 7:15pm tonight, about 45 minutes ago.

Details will be edited. Happened at a strip center at a goodwill. Seems like this needs its own thread at this point.

Sixth explosion reported at southwest Austin Goodwill, one injured

The Fedex explosion package originated at a drop off location very close to where this explosion happened.

Edit: It's been reported that the package was dropped off in the donation bin at the goodwill. WTF.

upload_2018-3-20_19-58-28.png
 
Last edited:

mkopec

<Donors Crew>
15,095
25,013
30d 15h 23m
Yeah thats a lot of bombs for one person, maybe he stockpiled?
 

AladainAF

Hard truths cut both ways
<Donor All-Stars>
7,001
20,372
24d 5h 21m
Yeah thats a lot of bombs for one person, maybe he stockpiled?
A lot of this shit recently is in the Sunset Valley area. The one on Mar 18th was in Sunset Valley, also that's where the fedex drop off occured that went to Schertz. Additionally, they said that the package that was at the airport sorting facility came from the same location. This latest one on Brodie is also pretty damn close to Sunset Valley. We're talking about a super teeny tiny suburb area.

5601 Brodie Lane is the location of the Fedex drop off. And 9801 Brodie is where this latest one went off.

Shit is getting real. This is kinda insane.

upload_2018-3-20_20-11-59.png
 

Sentagur

Low and to the left
<Donor All-Stars>
3,054
8,608
50d 11h 29m
This whole story makes me anxious , any lunatic can decide to maim a bunch of people and terrorize a whole city. Did anyone claim responsibility yet or police/FBI still have no clue whats going on?
 

mkopec

<Donors Crew>
15,095
25,013
30d 15h 23m
So were already getting copycats? LOL WTF is wrong with people.
 

Borzak

Avatar of War Slayer
13,636
14,278
44d 14h 0m
When I worked in Schertz the VP of operations wife worked in Austin with the state in water rights somehow. There was someone who placed mysterious packages outside their office on a regular basis and they had to have the police remove them for fear of a bomb. I think someone called in threats related to it. I guess eventually it stopped cause they would get 1/2 a day off when it happened.
 

Kiroy

Marine Biologist
<Donor All-Stars>
22,366
81,547
61d 9h 25m
So were already getting copycats? LOL WTF is wrong with people.
Or the guy spent 5 minutes on the internet and knows how to make a variety of ied's.

Seems too coincidental at this point.
 

mkopec

<Donors Crew>
15,095
25,013
30d 15h 23m
I heard the first ones were like a pressure cooker device, is this true?
 

AladainAF

Hard truths cut both ways
<Donor All-Stars>
7,001
20,372
24d 5h 21m
I heard the first ones were like a pressure cooker device, is this true?
I've not heard that. They said something about them having some kind of pressure switch. What's really weird was the first 3 bombs hit 3 houses who were all connected it was the trip wire one that changed that theory
 

Hateyou

Boners Crew
<Donors Crew>
3,236
13,162
28d 18h 37m
When I worked in Schertz the VP of operations wife worked in Austin with the state in water rights somehow. There was someone who placed mysterious packages outside their office on a regular basis and they had to have the police remove them for fear of a bomb. I think someone called in threats related to it. I guess eventually it stopped cause they would get 1/2 a day off when it happened.
Not long after 9/11 my workplace started receiving bomb threats. After the second one, we had FBI agents at our guard shack and you had to get out of the car so they could search it. After the third threat they noticed they were all coming in during D shift. On the fourth one, they caught the guy. He was a temp employee, the reason for the threats he gave was he didn't feel he got adequate breaks. Every time one got called in we all had to sit in the parking lot for a couple hours while the building was searched.

And that's my only bomb story.
 
  • Worf
Reactions: tyen

TJT

Adrenaline Junkie
<Donors Crew>
17,723
47,945
Well, a 6th package has just blown up. 7:15pm tonight, about 45 minutes ago.

Details will be edited. Happened at a strip center at a goodwill. Seems like this needs its own thread at this point.

Sixth explosion reported at southwest Austin Goodwill, one injured

The Fedex explosion package originated at a drop off location very close to where this explosion happened.

Edit: It's been reported that the package was dropped off in the donation bin at the goodwill. WTF.

View attachment 163344
The March 2 one was like 1 mile from my work. Crazy shit man.
 
  • Solidarity
Reactions: AngryGerbil