The Walking Dead

1,196
0
Reactions
10 1 0 0
#1
2.33 star(s) Rating: 2.33/5 3 Votes
Title: The Walking Dead

Genre: Action & Adventure, Drama, Sci-Fi & Fantasy

First aired: 2010-10-31

Creator: Frank Darabont

Cast: Danai Gurira, Jeffrey Dean Morgan, Andrew Lincoln, Chandler Riggs, Melissa McBride, Norman Reedus, Lauren Cohan, Christian Serratos

Overview: Sheriff's deputy Rick Grimes awakens from a coma to find a post-apocalyptic world dominated by flesh-eating zombies. He sets out to find his family and encounters many other survivors along the way.
 
1,196
0
Reactions
10 1 0 0
#2


Title: The Walking Dead

Genre: Action & Adventure, Drama

First aired: 2010-10-31

Creator: Frank Darabont

Cast: Andrew Lincoln, Norman Reedus, Lauren Cohan, Danai Gurira, Melissa McBride, Chandler Riggs

Overview: Sheriff's deputy Rick Grimes awakens from a coma to find a post-apocalyptic world dominated by flesh-eating zombies. He sets out to find his family and encounters many other survivors along the way.

 
921
0
Reactions
2 0 0 0
#3
Now taking bet's on who dies next.

I'm going with merle and the new black chick.

They always kill off people when new cast is added to the show, and they just added 3 new characters and killed off that black prisoner dude. So two more got to go!!
 

Gorehack

Knight of the Realm
1,533
15m
Reactions
34 1 0 0
#4
I'd just like to say, again, that Andrea is a cunt...and needs to die a horrible death.
 

Rush

Knight of the Realm
340
10h 39m
Reactions
1 0 0 0
#5
Don't forget, Lori isn't for sure dead, since we have seen every other main character die EXCEPT her. So make that three that gotta go!
 
113
0
Reactions
0 0 0 0
#7
Pretty sure she's dead...I assumed in the episode where Rick goes off and finds that bloated zombie...it had ate her body? At least I assumed that since it looked like her hair and shit was in its stomach when Rick stabs it.
 

Rush

Knight of the Realm
340
10h 39m
Reactions
1 0 0 0
#8
Well damn, I guess I need to start watching the Talking Dead stuff too.
 
1,196
0
Reactions
10 1 0 0
#9
lol, Lori is fucking dead no doubt. Hard to guess who they will kill off next since it's different than the comics. Hopefully they off the baby so every episode won't be about getting formula or whatever next season.
 

Harshaw

Throbbing Member
4,085
36d 2h 18m
Reactions
9,874 901 0 0
#10
I think the only untouchables at this point are Rick, Carl, Andrea, Michionne, and Darryl. Darryl's basically just too big a fan favorite to risk killing him off. I see Glen and Maggie biting it eventually, probably at the same time.
 
12
0
Reactions
0 0 0 0
#11
What was the deal with Rick hearing Lori's voice on the phone in the episode after her death? Are we to just assume he was hallucinating or is this show going to go all Lost on us and get weird?
 

Harshaw

Throbbing Member
4,085
36d 2h 18m
Reactions
9,874 901 0 0
#12
It's his fucked up way of coping with all the shit, it's taken right from the comics.
 

Ridas

Pay to play forum
<Donors Crew>
2,311
15d 22h 51m
Reactions
2,032 192 0 0
#13
I just want to see Merle, Darryl and Michonne fucking up shit in the governors town.
 

chaos

nazi mods fuck off
<Donors Crew>
15,100
7d 15h 20m
Reactions
2,128 187 0 0
#14
Why was there a giant hole in the prison fence like a bomb went off? Haven't they been saying since the first episode how secure this shit is? The fuck...
 

Mythas 5thboardnow

Knight of the Realm
393
2d 22h 6m
Reactions
39 3 0 0
#15
Yeah I was kinda scratching my head at that one as well. It was an area of the prison that you had to pass through locked doors to gain entrance to. Probably a direct plot point for the Gov. and Co. to gain access to the prison for a later scene.
 

OU Ariakas

Get it ALL together and put it in a backpack
<Donors Crew>
2,851
25d 5h 27m
Reactions
5,037 162 0 0
#16
Yeah I was kinda scratching my head at that one as well. It was an area of the prison that you had to pass through locked doors to gain entrance to. Probably a direct plot point for the Gov. and Co. to gain access to the prison for a later scene.
I'm pretty sure they want to show that the prison is huge and still a largely unknown quantity. The part with the break in the fence is obviously far away from where they entered and used to have some locked doors/gates between it and them. Now that the new crew has opened some of those up we might see a resurgence of zombies that they have to deal with.
 
1,856
0
Reactions
2 1 0 0
#17
andrea has to be one of the worst character adaptations in recent memory. she was almost indifferent to the governor's collection of heads.
 

Mythas 5thboardnow

Knight of the Realm
393
2d 22h 6m
Reactions
39 3 0 0
#18
I think we'll see a small form of redepmtion for her. It seemed as though the capture of daryl + the culmination of the gov's crazy antics will lead to her leaving / aiding in escaping. She looked pretty revolted at the daryl reveal. So perhaps there is some hope, but I also wouldn't miss her if she played catch with a bullet.
 

Noble Savage

Kang of Kangz
<Donor All-Stars>
1,214
18d 6h 21m
Reactions
3,311 115 0 0
#19
I doubt it. It's pretty clear from the trailers they're going to play the whole "caught in the middle" nonsense. It shows her going to the prison, then shows her going back to the Governor's compound, she's gonna try to play little miss peacemaker all the way to the end.

Then when shit hits the fan I think she is going to play the role of one of the Governor's random women crew from the comics. Not sure how we are handling spoilers in this thread otherwise I'd say more. Those familiar with the comics should know what I'm referring to.
 

Chukzombi

Slayer of Kerafyrm
33,642
69d 8h 18m
Reactions
79,914 4,489 0 0
#20
since this show is playing to its own beat i think its safe to post the comic spoilers. i certainly dont watch for the intriguing storyline.
 
TV show information provided by The Movie Database