Toy Story 4 (2019)

Chukzombi

Vizconde de Plata del Reino
36,412
123,907
98d 1h 8m
0.00 star(s) Rating: 0.00/5 0 Votes
Title: Toy Story 4 (2019)

Genre: Adventure, Animation, Comedy, Family

Director: Josh Cooley

Cast: Tom Hanks, Tim Allen, Joan Cusack, Tony Hale, Don Rickles, Estelle Harris, Wallace Shawn, Blake Clark, Jeff Pidgeon, Patricia Arquette, Annie Potts, Kristen Schaal, Jeff Garlin, Bonnie Hunt, Bud Luckey, Jodi Benson, Lori Alan, Laurie Metcalf, Jordan Peele, Keegan-Michael Key

Release: 2019-06-20

Plot: Woody has always been confident about his place in the world and that his priority is taking care of his kid, whether that's Andy or Bonnie. But when Bonnie adds a reluctant new toy called "Forky" to her room, a road trip adventure alongside old and new friends will show Woody how big the world can be for a toy.

 
  • Like
Reactions: Scoresby

Chukzombi

Vizconde de Plata del Reino
36,412
123,907
98d 1h 8m
Toy Story 4 this time with better TMDB links
btw i didnt put that wakanda shit up there.
this was the link i made with the thread.
 

Xarpolis

Life's a Dream
<Donors Crew>
9,229
10,718
24d 16h 19m
Oh shit, I didn't realize you had 2 different trailers in this thread. I watched the one that Chuk linked, but not the one in the OP. That OP trailer is great.
 
  • Like
  • Seriously?
Reactions: Dom and Chukzombi

Slaanesh69

Molten Core Raider
218
441
3d 8h 29m
<<milking-a-cow>>.jpg

It's like We Need To Make All The Monies Or Kill The Franchise. Either way, it ends.
 

Tarrant

<Moderation Tools>
11,306
2,652
10d 4h 35m
the last like dozen Pixar movies have been ass. pass.
uhhhhh.....their last dozen....

Wall-E: Fantastic, one of their best imo
Up: Another all time classic
Toy Story 3: Best int eh series imo
Cars 2: Garbage
Brave: was okay
Monsters University: I loved this -shrug-
Inside Out: Great
The Good Dinosaur: Haven't seen this one either
Finding Dory: I liked it, wasn't their best but I still enjoyed it.
Cars 3: Better than 2, but still not very good
Coco: Was great..don't get how you didn't like it
Incredibles 2: Awesome

Like....the only sore sports are Cars 2 and 3, Good Dino and maybe Finding Dory? Their track record is still among the best out there.
 

Chukzombi

Vizconde de Plata del Reino
36,412
123,907
98d 1h 8m
uhhhhh.....their last dozen....

Wall-E: Fantastic, one of their best imo
Up: Another all time classic
Toy Story 3: Best int eh series imo
Cars 2: Garbage
Brave: was okay
Monsters University: I loved this -shrug-
Inside Out: Great
The Good Dinosaur: Haven't seen this one either
Finding Dory: I liked it, wasn't their best but I still enjoyed it.
Cars 3: Better than 2, but still not very good
Coco: Was great..don't get how you didn't like it
Incredibles 2: Awesome

Like....the only sore sports are Cars 2 and 3, Good Dino and maybe Finding Dory? Their track record is still among the best out there.
i saw Good Dinosaur several times due to being bored and cable running it a lot. its pretty lame. i am a huge Pixar fanboi, but i just cant make myself like it. if you never see it, you arent missing anything.

I really liked the 1st Cars movie.
saw that one many times due to above reasons. it took a really long time to grow on me. i will change my mind and say its not straight up ass, but i would not recommend it unless you have small children and they will probably love the shit out of it.
Maynard is probably the main reason those films irk my ass.
 

Conefed

Trakanon Raider
1,815
1,056
3d 13h 19m
so Cars was awesome, but Wall-E and Up! was ass?
List of Pixar films - Wikipedia
IMO, 14 were awesome. 3 were mediocre and the three Cars movies being straight up ass.
I spoke too generally

Order:
Toy Story
Finding Nemo
The Good Dinosaur
Monsters, Inc.
Cars
Finding Dory
A Bug's Life
Ratatouille
Cars 2
Cars 3
The Incredibles
Up
Coco
Toy Story 3
Brave
WALL-E


Haven't seen
Toy Story 2
Monsters University
Inside Out
Incredibles 2


Looking at the list, the bad ones were bad by comparison to the good, but still better than other movies.
 

Tarrant

<Moderation Tools>
11,306
2,652
10d 4h 35m

Chukzombi

Vizconde de Plata del Reino
36,412
123,907
98d 1h 8m
I spoke too generally

Order:
Toy Story
Finding Nemo
The Good Dinosaur
Monsters, Inc.
Cars
Finding Dory
A Bug's Life
Ratatouille
Cars 2
Cars 3
The Incredibles
Up
Coco
Toy Story 3
Brave
WALL-E


Haven't seen
Toy Story 2
Monsters University
Inside Out
Incredibles 2


Looking at the list, the bad ones were bad by comparison to the good, but still better than other movies.
you should watch those 4 on your list. Inside Out has some of the best world building since Monster's Inc.
 
  • 2Like
Reactions: Koushirou and Conefed

Tarrant

<Moderation Tools>
11,306
2,652
10d 4h 35m
Post your opinion order then
Do you mean order that you think is better? You said their last 12 weee had, I posted their last two and you posted an order not specifying what that was, I assumed and apparently it wasn’t what you were meaning.

That said, how can you have Wall-E and Up at nd near the bottom? Same for Coco and Incrediables, really?
 

Chukzombi

Vizconde de Plata del Reino
36,412
123,907
98d 1h 8m
i think Incredibles would be #1 on most everyone's list. followed by a variation of Up!, Wall-E, Toy Story, Monster's Inc, Ratatoullie, Finding Nemo, the Toy Story sequels and perhaps Cars.
 
  • Dislike
Reactions: Mudcrush Durtfeet

spronk

FPS noob
<Donors Crew>
12,216
7,564
18d 9h 47m
Coco was amazing, i view the Cars shit as just a money grab so i ignore it

I am more interested in their other new movie, Onward, about two elf brothers trying to discover if there is still magic in the world and starring Chris Pratt, Tom Holland (spidey) and Julia Louis-Dreyfus
 

Khane

Got something right about marriage
13,664
6,529
41d 21h 32m
Coco was good but people overhype the shit out of that movie. That was the first Pixar movie I watched since the Incredibles so maybe everyone had a sour taste in their mouth from the apparent mediocrity they had been producing since then?
 

Tarrant

<Moderation Tools>
11,306
2,652
10d 4h 35m
All the movies since the first Incredibles .

Cars
Ratatouille
Wall-E
Up
Toy Story 3
Cars 2
Brave
Monsters University
Inside Out: Great
The Good Dinosaur:
Finding Dory
Cars 3:


That is anything but a mediocre list. Cars 2 and 3 were't good, Brave was avg and The Good Dino was meh.

Ratatouille, Wall-E and Up are among the best animated movies of all time imo.

The rest are also good.
 
Movie information in first post provided by The Movie Database