Awesome Games Done Quick 2016 - 2019

Mire_sl

shitlord
270
3
0
Live speed runs, glitches and all. Games Done Quick has always been fun to watch:

Awesome Games Done Quick 2016 (3 January - 10 January 2016)

http://www.twitch.tv/gamesdonequick

Schedule:

https://gamesdonequick.com/schedule



Summer Games Done Quick Twitch Live Stream (26th of July to August 1st 2015):

http://www.twitch.tv/gamesdonequick

Here's the schedule:

https://gamesdonequick.com/schedule



Neogaf link to January 2015 schedule/thread:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=961459

Links to archives for much enjoyment:

GDQ Archive on Youtube
Summer Games Done Quick on Youtube
Speed Demo Archives on Youtube

They run for charity/curing cancer.
 
  • 1Like
Reactions: Grim1

Vinyard_sl

shitlord
3,322
12
0
This year is going to be awesome. I'll be watching it on my big screen thanks to Chromecast (amazing little device btw).
 

Woefully Inept

Bronze Baronet of the Realm
4,539
9,154
85d 3h 17m
I have been counting the days for a couple months now haha. I love the GDQ events and they absolutely get better every year. Hopefully we'll see something as hype as that blind folded Super Punch Out run by Zallard at the last one. If you only ever watch one speed run this needs to be the one.

 

Intrinsic

Person of Whiteness
<Bronze Donator>
8,550
3,282
40d 13h 53m
Stream is a laggy piece of crap so far, hope they get this sorted.
 

Intrinsic

Person of Whiteness
<Bronze Donator>
8,550
3,282
40d 13h 53m
I made request in Amod thread so hopefully it gets moved. Needs more visibility. Maybe Column can take one for the team and get Rickshawed by flaming them until it is done.

Guy beating the WR on Infamous: Blood was great, he almost lost it. Castle of Illusion race was super close too which makes for a good race, especially when it is a 20 min game.
 

Big Phoenix

Ssraeszha Raider
17,559
17,153
49d 21h 18m
Watching a 4 way speedrun competition through metroid = satisfying

Watching some dude jerk himself off as he beats zelda oot in 5 minutes by glitching through it = boooooooooooooooooooooring
 

Tenks

Bronze Knight of the Realm
14,163
603
0
Never seen/heard of this Sonic Generations game but it looks pretty damn cool
 

Noodleface

A Mod Real Quick
34,911
11,592
40d 1h 6m
I say it every thread but I love this series. Love to see people doing positive things with gaming.
 

Amzin

Lord Nagafen Raider
2,917
359
7h 16m
It's mixed. A lot of fun sometimes a lot of crap others. It literally tries to bridge the 2D and 3D Sonic games and while it's one of the better ones released in the past few years, it's still not exemplary. You should be able to find it uber cheap somewhere though.

Edit: Talking about Sonic Generations
 

Korrupt

Blackwing Lair Raider
4,643
1,073
3d 13h 46m
Stream is a laggy piece of crap so far, hope they get this sorted.
I miss you, where are you hiding? When are we going to bro out again?

The Banjo Kazooie runs and Mickeys Castle shit was awesome, pretty cool they had the game devs from the originals in some of these answering questions and talking about easter eggs.