Polar (2019)

Jonkimble

<Donors Crew>
496
179
7d 20h 29m
Felt like John Wick directed by Tarentino...but with terrible villains. That being said...enjoyed it when I turned my brain off. I really like Mads, so I got some bias there.
 

Zaara

undead fetishist
1,024
2,596
7d 8h 26m
Turned it off pretty early on. There is nothing worse than a dumb movie trying to pretend it's smart. Script was awful and the low-rent aping of Tarantino/Snatch style isn't something someone like Mads can salvage.
 

Lanx

Silver Baron of the Realm
19,582
47,384
64d 17h 21m
The director directs music videos, no wonder it's so shit

who else does music videos and directs?
 
  • Worf
Reactions: TrollfaceDeux

Hatorade

A nice asshole.
<Donors Crew>
5,304
2,469
12d 6h 39m
Pretty blatant John Wick ripoff (though I guess it is based on a graphic novel). I like Mads, though.
The nod to John Wick with the dog and what happened had me laughing, it was watchable because Mads is awesome.
 
  • Solidarity
Reactions: gak

Alasliasolonik

Blackwing Lair Raider
1,184
2,859
9d 8h 43m
Fast forward to about 22 minutes to see the first set of tits and watch the movie from that point. You wont be missing anything.
 
  • Worf
Reactions: Lasch

Slaanesh69

Molten Core Raider
218
441
3d 8h 29m
This thing is transparently two separate movies. I am not sure it was intentional.

The stuff with Mads is black, white and gray, slow, plodding, a well acted, decent romp. Everything about the rest of the Syndicate or whatever it is looks like a Stream of someone playing Saints Row - flashy, colorful, horribly overacted, cardboard cut-out stereotyped villain characters - a horrible, unwatchable mess.

The former is not enough to overcome the latter. Would not recommend to anyone.

But I still love Mads. He is an amazing actor, respect.
 
  • Like
Reactions: TrollfaceDeux

Harshaw

Throbbing Member
4,605
15,894
52d 12h 10m
I got high and watched this.

It was awesome, lol. People are so god damn overcritical these days.

I did the same and also enjoyed it. It's watchable and doesn't take itself too seriously. The bad guys were good for laughs. If you feel the need to be critical when you watch a movie, skip it.
 

Ishad

Trakanon Raider
2,388
1,010
The trailer is 99% of the movie. Skip around watch the full action scenes and you’ll get maximum enjoyment out of this for only about 15 minutes of your time.
 

Void

We're America, bitch!
<Donor All-Stars>
6,480
3,432
25d 9h 25m
Yeah, guy at work said this was awesome. I never trust him on that anyway, because all it takes to make a movie awesome in his eyes is for Riddick to toss a knife in the air and kick it into somone's skull. That being said, when I saw the actors I decided to give it a try.

It was ok. Mediocre. I agree with Slaanesh69 that it was two movies really. I would have enjoyed it much more if it was all the Mads parts, and none of the intentionally fucking weird shit. I love Kathryn Winnick, and she looked great, but she didn't do much at all besides make me wish she were doing something else. Vanessa Hudgens has always been cute to me, and they made her look dumpy as fuck. Mads is awesome, of course. Those fucking bad guys though, wtf? You have half of a decent movie, and half of a less violent Rob Zombie movie.

5/10 for half a movie, and the good actors.
 

Hatorade

A nice asshole.
<Donors Crew>
5,304
2,469
12d 6h 39m
This thing is transparently two separate movies. I am not sure it was intentional.

The stuff with Mads is black, white and gray, slow, plodding, a well acted, decent romp. Everything about the rest of the Syndicate or whatever it is looks like a Stream of someone playing Saints Row - flashy, colorful, horribly overacted, cardboard cut-out stereotyped villain characters - a horrible, unwatchable mess.

The former is not enough to overcome the latter. Would not recommend to anyone.

But I still love Mads. He is an amazing actor, respect.
Should be called Bi-Polar am I right?
 

Utnayan

Troll Patrol
<Donor All-Stars>
12,027
6,157
14d 23h 0m
I loved it and thought it was hilarious. Especially the school show and tell part :)
 

Void

We're America, bitch!
<Donor All-Stars>
6,480
3,432
25d 9h 25m
Worth watching just to see her getting fucked really.
Honestly, I preferred the other chick he banged more. Not gonna "sharp knees" the fat titty one by any means, because I'd happily drown in dem tittays, but I found the skinny one way, way hotter. If I remember correctly it wasn't as much nudity (duration-wise) in her scene though.
 
  • Solidarity
Reactions: Kovaks

Bondurant

Trakanon Raider
2,426
1,287
6d 18h 42m
who else does music videos and directs?
David Fincher, Antoine Fuqa, Michel Gondry ?

Polar felt like a EU-Netflix version of John Wick. Mikkelsen sure brings everything, while everyone else is kind of campy : both Hudgens and Winnick are doing their part okay, the main villain is anecdotical and his henchmen are cliche as fuck. Who cares anyway, it was a decent 90min entertainment enough we shouldn't give a damn about anything else besides "that Netflix flick I'm gonna watch while enjoying my dinner".
 

spronk

FPS noob
<Donors Crew>
12,216
7,564
18d 9h 47m
Yeah EU-John Wick summarizes this really well. I enjoyed it a lot. If you love action movies its totally worth it. There is a 10 min torture porn scene in the middle I had to skip past, way to gross out for me. Mads bangs two hot chicks and its awesome. I love the idea of an assassin crew having a slut bait, more movies need that. Yeah, that crew did feel like a saints row game, didn't like the main bad guy either but overall it was a fun movie to watch while drinking beer and eating pizza. If Netflix put out a single movie of this quality/type every month I'd be happy as a dick in belarusian pussy.

The only unbelievable thing in the whole movie was how fast someone recovered from heroin. Naaaaaah.
 
  • Like
Reactions: Utnayan