Retard Dumping Ground

• Guest, it's time once again for the hotly contested and exciting FoH Asshat Tournament!

Go here and fill out your bracket!
    Who's been the biggest Asshat in the last year? Once again, only you can decide!

Himeo

Vyemm Raider
What i'm trying to figure out, is why I can't find a single American news source that's talking about the crashed chopper. How is this not a major fucking story?

Have you read the Protocols of the (Learned) Elders of Zion?

No. No you haven't.

Synj

Dystopian Dreamer
<Gold Donor>
This is now an American muscle car thread:

slideshows_auto_2014_best-american-muscle-cars-of-all-time_1-intro.jpg

DDD4gCDVwAAdQrn.jpg

87938_5f1d5ac334_low_res.jpg

Screen-shot-2013-02-18-at-12.46.05-PM.jpg

• 1Like
  • 1Worf
Reactions: 1 users

Fedor

<Banned>
How poo-poo trap woman for window

SgH18I4.png

Woman wey take her hand, pack her poo-poo comot di toilet of man wey she dey friend because ''e no gree flush'' enter trouble, after she go try collect di poo-poo back.

The woman wey dey learn gymnastics, just start to waka with Bristol student, Liam Smith, for di first time, when she take fear troway di poo-poo comot for window.

Instead make di thing land for garden, di poo-poo come jam between two windows wey no dey open wide.

Di lady decide to carry her thing back; she use head enter the small space wey di poo-poo bin dey, but na so she come trap for there, and trouble start.

Mr Smith say im no get choice but to call fire service make dem help remove di girl, along with her poo-poo.

Now, im don dey try raise money to repair di windows wey break, so e write all di tori for inside one University of Bristol crowd funding page.

• 2Worf
  • 1Barf
  • 1Picard
Reactions: 3 users

LachiusTZ

Rogue Deathwalker Box
<Silver Donator>
Fedor, you can post that instead of the poop poop article man.

Hey look thanks for telling us AGAIN.

I asked him, literally on the same page.

He posted at my request. Bitch at me sir.

• 1Like
Reactions: 1 user